SQM - Service Quality Management

חברת SQ מובילה ארגונים לצמיחה דרך טיפוח תהליכי שירות ומכירות באמצעות שיטת SQM שבה סינרגיה בין מדידה ליישום.

בחברה 10 חונכים ויעצים.

התוצאות

 היתרונות

 

 

 אומרים עלינו

שיטת SQM לשיפור איכות השירות

בשיטת SQM חובר המחקר המדעי הרציף, לליווי וייעוץ מקצועי ולמערך מובנה של הטמעה והדרכה בשטח- ומאפשר מהלך אפקטיבי לשיפור חוויית העובד והלקוח ובכך מוביל לשיפור ההצלחה העסקית והצמיחה הארגונית.

תהליך SQM מלא לשיפור איכות השירות נוגע בשלושה רבדים בארגון:
הנהלה בכירה : פיתוח הצהרה ארגונית והגדרת ייעוד השירות.
מובילי שירות: התנעת תהליך שיפור איכות השירות והובלתו, בנייה והטמעה של תוכנית יישום, שימור ושיפור לאורך זמן, בתהליך המשלב התייחסות פנים וחוץ-ארגונית.
עובדי השטח: הקניית מיומנויות בשירות ובמכירה, חניכה ובקרה רציפה. 
 
תהליך מלא ליישום שיפור איכות השירות בשיטת SQM:

  • אבחון מקצועי ואפיון ראשוני על ידי יועץ SQM בכיר: כולל תחקיר המשלב תצפית וראיונות עם העובדים והמנהלים, סקר פנים ארגוני וסקרי לקוחות, לשיקוף מצב הפתיחה.
  • גיבוש ייעוד, ערכי השירות ואמנת שירות - והטמעתם.
  • התנעת מהלך שיפור השירות בקרב המנהלים בסדנת ODT מיוחדת (Outdoor Training).
  • הסמכת מוביל תהליך ומובילי שירות בצוותים / בסניפים בקורס בן 30 שעות אקדמאיות.
  • ניתוח רציף של מדדים ארגוניים במערכת SQ online: סקרי לקוחות, מדדי תפעול ועוד.
  • הדרכות וסדנאות לייצוב הרמה של איכות השירות.
  • חניכה ( OJT On-the-Job Training) למנהלים ועובדים.
  • ליווי רציף של הנהלת הארגון לאורך השנה, לפי מתודולוגיה מובנית.
  • אימון וליווי מנהלים בשטח- פיתוח מנהלים בתהליך אימון אישי, ע"פ תכנית פרטנית.

    אנחנו יכולים לספר עוד ועוד על הגישה המיוחדת של יועצי ה- SQM, המתחברים לארגון מתוך מחויבות מלאה ותחושת שותפות לדרך... אבל אנחנו חושבים שהדרך הטובה ביותר ללמוד עליה היא לקרוא מה אומרים הלקוחות המרוצים שלנו , שכבר מיישמים את שיטת SQM.

 



נסו בעצמכם

השתמשו בדמו שלנו כדי לדמות כיצד המערכת עובדת.
site/showDemo
Share |
© 2010 Copyright כל הזכויות על התכנים באתר שמורות לחברת SQ איכות השירות.
מונסייט תוכנה בע"מ בניית אתר