מהי שיטת SQM?

כבר למעלה מעשור, SQ מתמחה בשיפור איכות בארגונים.

לאחר מחקר מעמיק בתחום חווית הלקוח, בישראל ובחו"ל, פותחה שיטת SQM המשלבת בין מתודולוגיה מדעית לבין ניסיון מעשי רב שנים בשטח ויוצרת כלי אופטימאלי ליישום שיפור איכות בארגונים.
בשיטת SQM, הופכים תוצאות של סקר/מחקר לכלי עבודה שמשפר את איכות המוצר או השירות ומוביל את הארגון לצמיחה עסקית.
SQ מיישמת בהצלחה את שיטת SQM בארגונים רבים בשלושה מוקדים: שירותמכירה וניהול.

איך עובדת השיטה?

שיטת SQM פועלת בשלוש רמות במקביל:                 השביל שלך להצלחה- שלבים ביישום שיטת SQM

ברמה המיידית: מחקר רציף לבדיקת האיכות בתום האירוע Event driven באמצעות SQ Online – מערכת בינה עסקית חדשנית, תומכת החלטה, המאפשרת לדעת בכל רגע נתון את תמונת המצב ולהגיב בזמן אמת לאירועים חריגים, תוך הפקת לקחים ולמידה.

ברמה האסטרטגית: למידת נתוני מחקר איכות השירות לעומק, הפקת משמעויות וקביעת סדרי העדיפויות בהסתכלות כלל ארגונית. קביעת יעדים ומטרות לפי סדרי עדיפויות לכל צוות, מחלקה או סניף.

ברמה הפרקטית: חניכת מנהלים בשטח להובלת תהליך שיפור שכוללת בניית תוכנית ליישום והשגת יעדים לכל מחלקה/עובד. ליווי שוטף בשילוב עם מערך קורסים הדרכות, סדנאות ופיתוח ארגזי כלים למנהלים ועובדים להקניית מיומנויות והפיכת הרצוי למצוי.

  מוצרי SQ מטמיעים איכות בארגונים

  • הנהגת שינוי ניהולי וארגוני, הובלת צוות, סדנאות מנהיגות
  • סדנאות Out Door בשיתוף עם נאות קדומים
  • אימון אישי למנהלים ואימון ניהולי לארגונים
  • הדרכות מכוונות יישום: מעל 30 מערכי הדרכה, סדנאות וקורסים
  • העצמת מנהלים-מסע במדבר
  • בניית מודלים מחקריים: NPS, MBO
  • סקרים במגוון שיטות: WEB, SMS, EMAIL, CATI
  • תוכנת SQ Online מערכת בינה עסקית לניתוח סקרים ומדדים ארגוניים
  • ליווי אסטרטגי כולל לחברה

שיטת SQM "יודעת" גם להשתלב בכל תהליך ארגוני קיים, בכל שלב של התהליך וקיימת אפשרות להפעיל רק חלקים או שלבים מסוימים מתוך השיטה, בהתאם לצורך לשירותכם מגוון מוצרים : המחקר, התוכנהההטמעה  

 

חברת SQ מובילה ארגונים לצמיחה דרך טיפוח תהליכי שירות ומכירות באמצעות שיטת SQM שבה סינרגיה בין מדידה ליישום.

התוצאות

 היתרונות

 

 

 אומרים עלינו

שיטת SQM לשיפור איכות השירות

בשיטת SQM חובר המחקר המדעי הרציף, לליווי וייעוץ מקצועי ולמערך מובנה של הטמעה והדרכה בשטח- ומאפשר מהלך אפקטיבי לשיפור חוויית העובד והלקוח ובכך מוביל לשיפור ההצלחה העסקית והצמיחה הארגונית.

תהליך SQM מלא לשיפור איכות השירות נוגע בשלושה רבדים בארגון:
הנהלה בכירה : פיתוח הצהרה ארגונית והגדרת ייעוד השירות.
מובילי שירות: התנעת תהליך שיפור איכות השירות והובלתו, בנייה והטמעה של תוכנית יישום, שימור ושיפור לאורך זמן, בתהליך המשלב התייחסות פנים וחוץ-ארגונית.
עובדי השטח: הקניית מיומנויות בשירות ובמכירה, חניכה ובקרה רציפה. 
 
תהליך מלא ליישום שיפור איכות השירות בשיטת SQM:

  • אבחון מקצועי ואפיון ראשוני על ידי יועץ SQM בכיר: כולל תחקיר המשלב תצפית וראיונות עם העובדים והמנהלים, סקר פנים ארגוני וסקרי לקוחות, לשיקוף מצב הפתיחה.
  • גיבוש ייעוד, ערכי השירות ואמנת שירות - והטמעתם.
  • התנעת מהלך שיפור השירות בקרב המנהלים בסדנת ODT מיוחדת (Outdoor Training).
  • הסמכת מוביל תהליך ומובילי שירות בצוותים / בסניפים בקורס בן 30 שעות אקדמאיות.
  • ניתוח רציף של מדדים ארגוניים במערכת SQ online: סקרי לקוחות, מדדי תפעול ועוד.
  • הדרכות וסדנאות לייצוב הרמה של איכות השירות.
  • חניכה ( OJT On-the-Job Training) למנהלים ועובדים.
  • ליווי רציף של הנהלת הארגון לאורך השנה, לפי מתודולוגיה מובנית.
  • אימון וליווי מנהלים בשטח- פיתוח מנהלים בתהליך אימון אישי, ע"פ תכנית פרטנית.

    אנחנו יכולים לספר עוד ועוד על הגישה המיוחדת של יועצי ה- SQM, המתחברים לארגון מתוך מחויבות מלאה ותחושת שותפות לדרך... אבל אנחנו חושבים שהדרך הטובה ביותר ללמוד עליה היא לקרוא מה אומרים הלקוחות המרוצים שלנו , שכבר מיישמים את שיטת SQM.

 



 

 השינוי מתחיל עכשיו! הלקוחות שלכם מחכים לו


נסו בעצמכם

השתמשו בדמו שלנו כדי לדמות כיצד המערכת עובדת.
site/showDemo
Share |
© 2010 Copyright כל הזכויות על התכנים באתר שמורות לחברת SQ איכות השירות.
מונסייט תוכנה בע"מ בניית אתר