אנליסט בכיר בארה"ב קיבל שירות גרוע בסניף הבנק - ומיהר להמליץ עליו

האם בנק שמזלזל בלקוחותיו עושה יותר כסף?

December 02, 2012

כשאנליסט הבנקים הידוע דיק בובה חש אי שביעות רצון מהשירות הלקוי והעמלות הגבוהות בסניף המקומי של ולס פארגו בטמפה שבפלורידה, הוא לא ישב וקיטר כמו אמריקאים אחרים שמתוסכלים מהבנק שלהם.

כצעד ראשון, הוא העביר את החשבון שלו לבנק אחר. אחר כך, הוא השתמש בכוחו כאחד האנליסטים המשפיעים בארה"ב כדי לספר את הסיפור שלו לאלפי לקוחות. אך בניגוד למצופה, בובה לא בחר להתנקם בבנק ו"ללכלך עליו", אלא דווקא המליץ עליו, ושיתף אנשים בתובנה החדשה שלו: במציאות של ימינו, טיפול הגון בלקוחות מסיח את תשומת הלב של הבנק מעשיית רווחים. ומה שבאמת חשוב למשקיעים הם הרווחים.

"אני נדהם מכך שהשירות כל כך גרוע, ובכל זאת החברה כל כך טובה", אמר בובה, אנליסט ברושדייל סקיוריטיז. הוא כתב כי הבין שעובדי הבנק שאינם דואגים לחשבון שלו בעצם מרפדים את רווחי הבנק. "הקדשת זמן לפיתרון בעיות של אנשים אינה מכירת מוצרים", אמר. "זהו בזבוז זמן".

דוברת ולס פארגו, מרי עשת, אמרה כי החברה לא מוכנה להגיב לגבי הדו"ח של בובה, אך ציינה כי "שירות לקוחות הוא חלק מאוד חשוב ומרכזי בחזון ובערכים של ולס פארגו". עשת ציינה סקרים שלפיהם רמת שביעות הרצון של לקוחות הבנק היתה בשיא ברבעון השני של 2012.

 

עריקתו של בובה מוולס פארגו ממחישה בעיה הולכת וגוברת של הבנקים בארה"ב. סקר שערך מכון גאלופ ביוני הראה כי רק 21% מהאמריקאים רוחשים אמון בבנקים, ירידה של 2% לעומת יוני הקודם, ובהשוואה ל-41% בשנת 2007, ערב המשבר.

 

* כתבה אשר התפרסמה בדה מרקר 26.7.2012

 http://www.themarker.com/wallstreet/1.1786325

 

נסו בעצמכם

השתמשו בדמו שלנו כדי לדמות כיצד המערכת עובדת.
site/showDemo
Share |
© 2010 Copyright כל הזכויות על התכנים באתר שמורות לחברת SQ איכות השירות.
מונסייט תוכנה בע"מ בניית אתר
כגעכגעגגכעג