מאמרים

  • הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים- מאמר רביעי בסדרה

    הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים- מאמר רביעי בסדרה

    שי חיון

  • הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים- מאמר שלישי בסדרה

    הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים- מאמר שלישי בסדרה

    שי חיון

  • הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים- מאמר שני בסדרה

    הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים- מאמר שני בסדרה

    שי חיון

  • הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים

    הנמוך הוא גבוה- סדרת תובנות ומאמרים קצרים

    מאת שי חיון

  • כולם מדברים על מחיר, אף אחד לא מדבר על ערך

    כולם מדברים על מחיר, אף אחד לא מדבר על ערך

    שי חיון וצביקה דסקלו

  • מה גורם לאנשים להמליץ

    מה גורם לאנשים להמליץ

    שי חיון

  • אל תסתכל בקנקן

    אל תסתכל בקנקן

    שי חיון

  •  סקר TheMarker // לקוחות הסלולר מרוצים יותר; הכי מרוצים - לקוחות החברות הקטנות

    סקר TheMarker // לקוחות הסלולר מרוצים יותר; הכי מרוצים - לקוחות החברות הקטנות

    מאמר שהתפרסם ב The Marker

  • תפילו את העט - החברות שמכריחות את העובדים להתנתק מהמשרד

    תפילו את העט - החברות שמכריחות את העובדים להתנתק מהמשרד

    מאמר שהתפרסם ב כלכליסט

  • Set Fire to the Rain

    Set Fire to the Rain

    שי חיון

  • למרות החוק, עדיין ממתינים לנציגי שירות

    למרות החוק, עדיין ממתינים לנציגי שירות

    מאמר שהתפרסם ב ynet

  • הנמוך הוא גבוה

    הנמוך הוא גבוה

    שי חיון

    31 July, 2013 קראו עוד
  • חווית לקוח - "WALKING THE EXTRA MILE "

    חווית לקוח - "WALKING THE EXTRA MILE "

    מאת מיכל מוצפי

    22 July, 2013 קראו עוד
  • You can't always get what you want

    You can't always get what you want

    שי חיון

    30 June, 2013 קראו עוד
  • הפוקוס של חברות צריך להיות החוויה הרגשית של הלקוח

    הפוקוס של חברות צריך להיות החוויה הרגשית של הלקוח

    מאמר מאת אפרת אהרוני, גלובס

    30 May, 2013 קראו עוד
  • איך מונעים מנציג שירות לקוחות לחולל את המשבר הבא?

    איך מונעים מנציג שירות לקוחות לחולל את המשבר הבא?

    6 טיפים לניהול משבר מול לקוח

     

     

     

    19 March, 2013 קראו עוד
  • פרופ' גד אלון מציג: עצות למנהלי מוקדי שירות לקוחות

    פרופ' גד אלון מציג: עצות למנהלי מוקדי שירות לקוחות

    מאמר מאת עינב בן יהודה, עתון גלובס

    30 January, 2013 קראו עוד
  • ממחר: לא יותר מ-3 דקות המתנה במוקד שירות

    ממחר: לא יותר מ-3 דקות המתנה במוקד שירות

    שיפור בשירות - בלחץ החוק

    17 December, 2012 קראו עוד
  • משרד התחבורה חושף // איזו חברת אוטובוסים נותנת את השירות הטוב ביותר לנוסעים?

    משרד התחבורה חושף // איזו חברת אוטובוסים נותנת את השירות הטוב ביותר לנוסעים?

    בעקבות פנייה לבית המשפט, פורסמו נתוני הבקרה על התחבורה הציבורית ■ חברת עילית של קווים, הפועלת בביתר עילית, מעניקה את השירות הטוב ביותר - ואילו תושבי נצרת מקבלים את השירות הגרוע ביותר ■ רמת השירות בתל אביב, בירושלים ובחיפה נמוכה מהממוצע
    09 December, 2012 קראו עוד
  • אנליסט בכיר בארה"ב קיבל שירות גרוע בסניף הבנק - ומיהר להמליץ עליו

    אנליסט בכיר בארה"ב קיבל שירות גרוע בסניף הבנק - ומיהר להמליץ עליו

    האם בנק שמזלזל בלקוחותיו עושה יותר כסף?

    02 December, 2012 קראו עוד
  • Is Bad Service Good Business?

    Is Bad Service Good Business?

    האם חסכון בשירות זה עסק טוב?

    20 October, 2012 קראו עוד
  • הכול מתחיל מבפנים-חברת אלקטרה

    הכול מתחיל מבפנים-חברת אלקטרה

    מאמר מאת אורית ינקו, מנהלת מוקד אלקטרה

    10 May, 2012 קראו עוד
  • ירידה כעליה

    ירידה כעליה

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    אדם שמטפס מפסגה לפסגה במעלה חייו צריך ללמוד להשלים עם הרגעים שבהם הוא יהיה בירידה, רגעים שבהם יחוש שהגיע לנקודת שפל שהורידה אותו מהפסגה שבה היה בפעם האחרונה
    20 February, 2012 קראו עוד
  • קבלת החלטות

    קבלת החלטות

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    מיומנות קבלת החלטות היא נכס.

    אדם שניחן ביכולת קבלת החלטות מצליח להתקדם ביעילות בנתיב חייו.

    05 February, 2012 קראו עוד
  • בזמן השינוי

    בזמן השינוי

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    יש רגעים שבהם אדם נמצא בשינוי. רגעים אלו מעטים בחייו ומהווים מעין מדרגה לרמה הבאה בחייו.

    לתחושות שמלוות אותנו בזמן השינוי מאפיינים ייחודיים שאין בזמנים אחרים.

    25 January, 2012 קראו עוד
  • "הופכים עולמות בשביל הלקוח"

    "הופכים עולמות בשביל הלקוח"

    מנסיונו של סמנכ"ל השירות בישראכרט

    קבוצת ישראכרט הינה החברה הותיקה והמובילה בשוק כרטיסי האשראי בישראל, והיא מספקת היצע רחב של שירותים והטבות ליותר מ–2.5 מיליון לקוחות פרטיים בעלי מאפיינים מגוונים וללמעלה מ- 100,000 בתי עסק שונים
    16 November, 2011 קראו עוד
  • המימד השלישי בשירות

    המימד השלישי בשירות

    מחקרים אחרונים שלנו מגלים מימד שלישי בחוויית הלקוח. מימד זה מצטרף לשני המימדים המוכרים :

     

    ה IQ - הפונקציונאלי (אינטליגנציה שכלית) ו ה EQ - האמוציונאלי (אינטליגנציה רגשית). ברוך הבא למימד השלישי בחוויית הלקוח: ה SQ (אינטליגנציה רוחנית).

     

    14 November, 2011 קראו עוד
  • הקשר בין אושר, כסף והישגים

    הקשר בין אושר, כסף והישגים

    80% מהמנהלים בישראל מאושרים. הם מרגישים תחושת אושר ומימוש עצמי. כך עולה מסקר חדש שערכה SQ בקרב מדגם של כ-200 מנהלים במשק.
    20 July, 2011 קראו עוד
  • מניסיונם של מנהלי שירות

    מניסיונם של מנהלי שירות

    הודות לטכנולוגיה מתקדמת ותהליכי חשיבה מבריקים, הצליחו באגף השירות של הראל חברה לביטוח ופיננסים "לנבא" מה יהיה הצורך הבא של הלקוח ולהציע לו שירותים נוספים עוד לפני שהוא מבקש.

    20 July, 2011 קראו עוד
  • צעד ראשון בתהליך מדידה ושיפור

    צעד ראשון בתהליך מדידה ושיפור

    שי חיון, מנכ"ל SQ


    אחרי שעברנו כל כך הרבה התנעות של תהליכי מחקר שהובילו אח"כ לתוכניות עבודה ויישום שיפור, אנחנו יכולים לספק תשובה יחסית נחרצת בסוגיה זו. ההתנעה לתהליך כזה חייבת להיות ממקום של רתימה של המנהלים להיות שותפים לדרך ולא ממקום של הצגת מהלך חדש שהולך להתרחש. זהו ניואנס קטן אך קריטי להצלחת התהליך.
    18 July, 2011 קראו עוד
  • מה חדש בתחום השירות?

    מה חדש בתחום השירות?

    נטע אורן - יועצת SQM, מידענית ארגונית

    בשנים האחרונות אחד האתגרים המשמעותיים העומדים בפנינו הוא חדשנות בשירות שאנו מציעים ללקוחותינו. בין אם אנו חברה שמבוססת על פיתוח מוצרים או חברה שמספקת שירותים, תהליכי חדשנות בשירות הכרחיים בכדי לבדל אותנו בסביבה תחרותית גואה.
    13 July, 2011 קראו עוד
  • אכפתיות זה...

    אכפתיות זה...

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    אחד מהמרכיבים המשמעותיים ביותר בחוויית הלקוח בעידן הנוכחי ובטוח אחד המרכיבים שהולך להיות המשמעותי ביותר בעשור הקרוב הוא החוויה האמוציונאלית. אותו דבר שמייצר תחושה אצל מקבל השירות שלנותן השירות באמת אכפת ממנו. איך משדרים אכפתיות ללקוח?

    16 March, 2011 קראו עוד
  • ואהבת לרעך כמוך

    ואהבת לרעך כמוך

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    ואהבת לרעך כמוך אמר הלל הזקן כששאלו אותו אם אפשר לספר את כל התורה על רגל אחת.
    ואהבת לרעך כמוך היא כל התורה ביחסים של אדם עם אדם בזוגיות, במשפחה, בעסקים, בחיים.
    אין אחד שלא יודע את זה, כמעט ואין אחד שמיישם את זה.

    שאלתם את עצמכם פעם מדוע?

  • השירות כארוח

    השירות כארוח

    שי חיון מנכ"ל SQ

    אם היינו הופכים את ההוויה השירותית להוויה של אירוח, מה היה קורה?
    מה זה היה עושה ללקוח?
    מה זה היה עושה לעובדים?
    15 March, 2011 קראו עוד
  • שירות >> מוכר >> שירות

    שירות >> מוכר >> שירות

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    השירות מביא למכירה הבאה והמכירות מביאות את השירות הבא.
    שרשרת הערך המודרנית של כל חברה כוללת סינרגיה בין השירות למכירות.
    14 March, 2011 קראו עוד
  • חכם, מה הוא אומר?

    חכם, מה הוא אומר?

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    הלקוחות שלנו הם שתי ישויות שדורשות תשומת לב שווה: האחת, מחפשת פתרון לצורך פונקציונאלי, והשנייה מחפשת הכרה ויחס - אמוציונאלי.
    14 March, 2011 קראו עוד
  • תיאורית שתי הישויות בשירות

    תיאורית שתי הישויות בשירות

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    כמה פעמים הופתעתם לגלות שלקוח איננו מרוצה כפי שציפיתם שיהיה, שכן עניתם בצורה מקצועית ואיכותית על כל הצרכים שלו?
    כל נותן שירות צריך לדעת שכאשר הוא מטפל בלקוח, חיצוני או פנימי, הוא מטפל בשתי ישויות במקביל. האחת רציונאלית- פונקציונאלית: שבגינה הגיע הלקוח אלינו, והשנייה אמוציונאלית: האדם.

    07 March, 2011 קראו עוד
  • מנווטים בתהליך שיפור השירות

    מנווטים בתהליך שיפור השירות

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    מי מכם ניווט, מנווט? אחדש לכם אם אגיד שכולנו מנווטים כל הזמן.
    ניהול השירות הוא ניווט. אמנם המפה שונה, הטופוגרפיה שונה, התכסית והתבליט שונים אבל בפועל כולנו מנווטים.
    כמו בניווט יש לנו מטרה: להגיע אל נקודת המטרה. 

    07 March, 2011 קראו עוד
  •  השגת מטרות עסקיות: ירי ארטילרי או טיל מונחה?

    השגת מטרות עסקיות: ירי ארטילרי או טיל מונחה?

    שי חיון, מנכ"ל SQ

    בעולם שבו רף הצפיות של הצרכן עולה באופן תדיר, ובנסיבות של סביבה תחרותית ערה ומשתנה, ינצחו העסקים אשר ישכילו לעקוב אחר השפעת האסטרטגיה שגיבשו גם תוך כדי מימושה. ארגונים של היום חייבים להיות עם העין על המטרה גם תוך כדי תנועה אליה.
    07 March, 2011 קראו עוד
  • ההבדל בין מחויבות להתחייבות

    ההבדל בין מחויבות להתחייבות

    שי חיון מנכ"ל SQ

    לקוח מחויב לא קשור אלינו בהסכם התחייבות אלא קשור מרצונו החופשי שכן אנחנו מספקים לו תועלות שמעבר לתועלת הפונקציונאלית במוצר שאותו בא לקנות אצלנו.
    לקוח מחויב הוא הלקוח הכי טוב של הארגון שכן לא רק שהוא מייצר תועלת בריכוז כל/רוב הקניות שלו אצלנו, תוך שמירה על נאמנות, אלא הוא גם הולך וממליץ לחבר לרכוש אצלנו.
    07 March, 2011 קראו עוד
  • חוויית הקניה בבתי קפה

    חוויית הקניה בבתי קפה

    פרופ' אבי דגני נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה

    01 March, 2011 קראו עוד

נסו בעצמכם

השתמשו בדמו שלנו כדי לדמות כיצד המערכת עובדת.
site/showDemo

הטבה לנאמני SQ- ספר "מבצע לורנס" מאת שי חיון במחיר מבצע

קשר שמתפתח בין קצין ישראלי לאישה לבנונית חושף רבדים מיוחדים במציאות המורכבת של המזרח התיכון .

 

Share |
© 2010 Copyright כל הזכויות על התכנים באתר שמורות לחברת SQ איכות השירות.
מונסייט תוכנה בע"מ בניית אתר
כגעכגעגגכעג