SQ- נעים להכיר


בשוק דינאמי ומשתנה, כשחברות מתחרות על כל לקוח, מנהלים רבים כבר מבינים שהמפתח להשגת היעדים העסקיים טמון בשיפור איכות השירות והמכירה. רובם גם יודעים שכדי להבין ולהכיר את חווית הלקוח יש לעשות שימוש בכלים של מחקר מדעי, אך חלק גדול מהם נותרים עם השאלה: מה עושים עם נתוני המחקרים האלה? מה עושים עם כל המידע? איך מיישמים את מסקנות המחקר ומובילים לשיפור משמעותי באיכות השירות באופן האפקטיבי ביותר?


SQ מציעה מודל חדשני לשיפור איכות שירות ומכירות.

באמצעות מבחר שירותים עסקיים משולבים, תחת קורת גג אחת, SQ מלווה את תהליך שיפור איכות שירות ומכירות מתחילתו ועד סופו. החל במחקר, דרך ניתוח והפקת המשמעויות, ייעוץ אסטרטגי וארגוני, וכלה בניהול תהליך שיפור בשטח והטמעתו בכל הדרגים .

מי אנחנו?

חברת SQ פועלת מזה עשור ומלווה עשרות ארגונים וחברות בתהליכי ייעוץ ויישום שיפור באיכות השירות והמכירה. לאחר מחקר מעמיק בתחום חווית הלקוח, בישראל ובחו"ל, פותחה שיטת SQM המשלבת בין מתודולוגיה מדעית מבוססת לבין ניסיון מעשי רב שנים בשטח ויוצרת כלי אופטימאלי ליישום השיפור. השיטה מיושמת בהצלחה זה למעלה מעשור בקרב עשרות חברות וארגונים.
בשיטת SQM חובר המחקר המדעי הרציף, לליווי וייעוץ מקצועי ולמערך מובנה של הטמעה והדרכה בשטח.
כך, מתאפשר מהלך אפקטיבי לשיפור חוויית העובד והלקוח, המוביל לשיפור ההצלחה העסקית והצמיחה הארגונית.
לעומת הנטייה הקיימת, להשאיר את מסקנות המחקר על שולחן ההנהלה, אנו מאמינים כי המפתח להצלחת תהליך שיפור ממשי, טמון ביישום ובהטמעת השיפור ברמת העובדים בשטח, הנמצאים בחזית השירות של הארגון ובידם היכולת להשפיע ישירות על חוויות הלקוח.

הלקוחות שלנו

שיטת SQM פועלת בהצלחה בקרב מנהלים ועובדים בחברות ובארגונים, קטנים כגדולים, בכל ענפי המשק הישראלי: בחברות עתירות ידע, בחברות עתירות עבודה, ב-High Tech וב Low-Tech, בחברות B2B, בחברות B2C, בסניפי בנקים, במוקדים טלפוניים, בחנויות, במוסכים, בחברות המעניקות שירות טלפוני ובכאלה המעניקות שירות פרונטאלי, במרכזי קבלת קהל או בבית לקוח ועוד.
מנהלים שיישמו את עקרונות השיטה הובילו את הארגון שלהם לתהליך שיפור רציף ששיפר את מעמדם בסביבה התחרותית הגואה. ה- ROI של תדמית השירות המשתפרת בא לידי ביטוי בקיטון שיעור הלקוחות הנוטשים ובגידול בשיעור הלקוחות שהביעו נכונות להמליץ לחבר על השירות והפכו לשגרירים. להתרשמות מהלקוחות שלנו וממה שהם מספרים על התהליך לחצו כאן

החזון שלנו

חברת SQ הוקמה במטרה להגביר את המודעות לאיכות השירות והמכירה ולהוביל תהליך לשיפור חוויתי וישים בקרב עובדים ומנהלים בכל תפקיד, מתוך אמונה שכל אדם הוא יצירתי ומלא משאבים.
צוות SQ משלב חוקרים עתירי ידע וניסיון בעלי התמחות אקדמית ייעודית ויועצים ארגוניים בכירים מנוסים בהדרכה, ייעוץ והנחיה כמנהלים וכיועצים. הצוות שלנו פועל מתוך מחויבות ושותפות לדרך של לקוחותינו ומלווה אותם לאורך כל התהליך, בשאיפה מתמדת להשגת תוצאות שיובילו למצוינות ולצמיחה.

  *לפרופיל החברה 

  *לכרטיס החברה


השינוי מתחיל עכשיו.
הלקוחות שלכם מחכים לו.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו ו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

נסו בעצמכם

השתמשו בדמו שלנו כדי לדמות כיצד המערכת עובדת.
site/showDemo

הטבה לנאמני SQ- ספר "מבצע לורנס" מאת שי חיון במחיר מבצע

קשר שמתפתח בין קצין ישראלי לאישה לבנונית חושף רבדים מיוחדים במציאות המורכבת של המזרח התיכון .

 

Share |
© 2010 Copyright כל הזכויות על התכנים באתר שמורות לחברת SQ איכות השירות.
מונסייט תוכנה בע"מ בניית אתר